Najnowsze Wpisy

# PIERDOLE TOOOOO KUUUURWAAAAAAA Komentarze (0)
31. października 2003 00:43:00
linkologia.pl spis.pl

pojebany jest ten blog pisalam kurwa napisalem chyba na 3 strony kurwa zajebiste kliknelam zapisz i kurwa zniknelo i nic nie ma i nei mowie nic ze to jzu drugi raz bo najpeirw mis ie komp zawiesil i tez hujnia wsyztsko zniknelo kuuuuuurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

t_yl_k_o_j_a : :

# 1 Komentarze (1)
30. października 2003 11:26:00
linkologia.pl spis.pl

Hmm...wlasnie czekam na swojego mezczyzne... wrocilam z zajec a przede mna dlugie 2 tygodnie mozna powiedziec ferii, bo dni dziekanskie no i ten dlugi weekend :D Zyc nie umierac, szkoda tylko ze moj mis w tym czasie bedzie musial harowac u siebie na wydziale :P NIgdy jeszcze nie prowadzilam bloga i jestem ciekawa jak bedzie. No i widze ze z pierwsza notka jest zupelnie tak jak z pierwsza kartka w pamietniku zawsze pisze jakies bzdury i to kompletnie nie te co mnie naprawde drecza i chodza po glowie, wiec lepiej juz skoncze, moze pozniej bedzie lepiej, ide napuscic wody do wanny.. ciepla aromatyczna kapiel zawsze pomaga...

t_yl_k_o_j_a : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

grzesiu | przerwanawakacje | ewa | vanessaopowiada | rozwod | Mailing